کیفیت زندگی ما با انتخاب ایمپلنت یا ونیر دندان بهتر می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 95
:: بازدید سال : 907
:: بازدید کلی : 3980

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

کیفیت زندگی ما با انتخاب ایمپلنت یا ونیر دندان بهتر می شود
سه شنبه 18 تير 1398 ساعت 17:47 | بازدید : 95 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

مشاوره اولیه 

اولین گام مشاوره با متخصص ایمپلنت می باشد. در مشاوره، شما با هماهنگ کردن درمانی مناسب از نگرانی های که ممکن است در آینده اتفاق بیافتد پیشگیری به عمل می آید. مشاوره درمان شما، مجموعه ای از عکس های بالینی می باشد. که در طی پروسه بهبود و

 درمان، دندانپزشک وضعیت سلامت دهان، لثه و فک شما را ارزیابی می کند.

 منتخب مناسب جهت کاشت دندان دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • از دست دادن یک یا چند دندان
  • در صورت آسیب دیدگی دندان
  • رعایت کردن بهداشت دهان و دندان
  • استخوان کافی در فک برای حمایت از ایمپلنت ها
  • داشتن سلامت جسمی  بدن به طور کامل

اگر به هر دلیلی ایمپلنت دندان مناسب شما نباشد

 گروه دندانپزشکی ما در مورد مراحل بعدی و هر گونه درمان مناسب، قبل از شروع کاشت ایمپلنت دندان به شما مشاوره خواهد داد. 

 با گرفتن عکس اسکن CBT 3D دقیق از دهان و فک شما، اجازه می دهد که کاشت موفقی را انجام بدهید. 

دندانپزشک و مشاور شما در مورد برنامه درمان توصیه شده با شما صحبت می کند،

  1. 1.    مراحل انجام کاشت ایمپلنت دندان

در مورد زمان درمان و کل پروسه بهبودی و میزان کافی بودن یا نبودن استخوان فک شما صحبت می شود .گزینه های مالی به طور دقیق مورد بحث قرار می گیرند و به شما داده می شود که اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. طرح درمان شما مناسب ذهن خودتان طراحی می شود. و هر برنامه با توجه به نیازهای فردی بیمار متفاوت است.

  1. 2.    برنامه ریزی

برای برنامه ریزی پرونده شما با دقت بالا، ما باید اطلاعات حیاتی را جمع آوری کنیم.

در برنامه ریزی ما، عکس ها، اسکن ها و رادیوگرافی CBT (3D) گرفته می شود. این نرم افزار، جزئیات را به وسیله تصویر مجازی دندان ها، لثه ها و فک ها تبدیل می کند. اکنون می توان ایمپلنت خود را روی صفحه نمایش دقیق مشاهده کرد، و از مشکلات که ممکن در آینده برای دندان شما اتفاق بیافتد جلوگیری می کند .

طرح دیجیتال، دندانپزشک را برای یک راهنمای جراحی آماده می کند.، و بستری مناسب برای کاشت ایمپلنت خوب در موقعیت ایده آل فراهم می کند.

  1. 3.    مرحله اول درمانایمپلنت دندان

مرحله اول درمان شامل حذف دندان است که با ایمپلنت دندان جایگزین می شود. پزشکان ما یک راه حل جایگزین موقت برای ناحیه بی دندانی شما و پوشاندن شکاف در دهان به شما می دهند، زیرا ممکن است شما دندان جلو را از دست داده باشید، در حالی که هنوز باقی مانده درمان خود را انجام نداده اید!

در صورت نیاز به پیوند استخوان، پس از عمل جراحی استخوان، قبل از اینکه فک خود را برای اولین ایمپلنت آماده کنید، پروسه بهبودی شما 9 ماه طول می کشد.

  1. 4.     کاشت ایمپلنت دندان

مرحله بعدی درمان شما کاشت ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دندانی از تیتانیوم ساخته شده و به آرامی در استخوان فک جای می گیرد. این روش معمولا 1 الی2 ساعت طول می کشد. بی حسی موضعی جهت اطمینان از راحتی در سراسر ناحیه کاشت دندان شما انجام می شود.

زمان جایگذاری ایمپلنت

 متخصص ایمپلنت یک کلاه را برای محافظت از ایمپلنت قرار می دهد. اگر ایمپلنت جایگزین دندان های جلوی شما بشود، یک تاج یا یک پل به صورت موقت روی ایمپلنت قرار می گیرید.

  1. 5.    بعد از کاشت ایمپلنت

مهمترین قسمت کاشت این است که، ایمپلنت با استخوان فک شما ادغام شود. این روند درمان معمولاً 3 ماه طول می کشد.

بعد از بهبودی بافت لثه و فک

هنگامی که بافت لثه و دهان شما به بهبودی کامل برسد. تاج یا پلی که به صورت کلاهک و موقت روی ایمپلنت شما قرار داده شده است را برمی داریم، تاج و پل دائمی را جایگزین آن می کنیم. نمونه کار دائمی به آزمایشگاه تخصصی ارسال می شود که در آن کار ایمپلنت نهایی شما انجام می شود. این عمل سریع و بدون درد است. تنها 30 دقیقه زمان می برد و هیچ گونه بی حسی برای ناحیه کاشت نیاز نیست.

  1. 6.    نصب نهایی

3 هفته بعد از آن، ایمپلنت نهایی خود را از آزمایشگاه دریافت کرده و آماده نصب است. باز هم، هیچ بی حسی محلی نیاز نیست. دندانپزشک به آرامی کلاه و تاج موقت را برمی دارد، و تاج امپدانس نهایی خود را قرار می دهد. درمان کامل است و با یک لبخند جدید را تجربه می کنید. 

  1. 7.    تعمیر و نگهداری 

هنگامی که ایمپلنت دندان را دریافت می کنید، مراقبت روزانه بسیار مهم است. ما این را به طور جدی برای شما متذکر می شویم، بهداشت دهان و دندان برای موفقیت دراز مدت ایمپلنت بسیار مهم است و ما هر گامی برای کمک به شما برمی داریم. و فرصتی استثنائی و برنامه های مراقبتی پیشرفته به شما  ارائه می دهیم، این امکان را می دهد تا 2 مرتبه در سال معاینات دندانپزشکی و 4 مرتبه در سال جلسه بهداشتی داشته باشید. بیماران مجموعه ما از 30٪ تخفیف بهره مند خواهند شد.

ایمپلنتهای ما موفقیت آمیز و بدون مشکل هستند

 درمان ایمپلنت دندانی تصمیمی بزرگ است. این درمان سریع نیست با برنامه ریزی و روش دقیق می توان چند ماه طول بکشد. اگر به درستی مراقبت شود، ایمپلنت می تواند برای سالهای زیادی (حتی یک عمر) دوام داشته باشد. ایمپلنت نزدیک ترین گزینه به دندان های طبیعی شما هستد، لبخندی طبیعی و زیبا، اعتماد به نفس بالایی را به شما باز می گرداند.

 

ما ایمپلنت های دندانی را با قیمت پایین و کیفیت بالا بر پایه رضایت بیماران ارائه می دهیم. برای رزرو و مشاوره ایمپلنت رایگان با تیم متخصص ما به شماره: 77933549-77971183-021  تماس حاصل بفرمائید.

همه شما باید در مورد گرفتن فنر Stockport بیشتر بدانید

مشاهیر ما هنرپیشه های سینما بهترین لبخند را دارند، آیا اینطور نیست؟

 آنها با داشتن دندانهای سفید و مرواریدی روی فرش های قرمز راه می روند. اگر بخواهیم ما می توانیم مانند آنها با دندانهای زیبا زندگی بکنیم.

حقیقت این است که بسیاری از آنها با دندان های بی نقص متولد نشده اند. پس چگونه آنها به این جایگاه زرق و برق دار رسیده اند.

در اکثر موارد، آنها روکش دندان انجام می دادند اگر فکر میکنید ونیر لبخندی زیبا را به شما هدیه می دهد. ما قصد داریم همه موارد مورد نیاز را به شما یادآوری بکنیم.

ونیر چیست؟

دندانپزشکی لوازم آرایشی در انگلستان تاسیس شده است.  ونیرهای دندانی یکی از بهترین تبلیغاتی است که آنها را به مقصود شان می رساند.

فنرها قطعه های نازک رنگی هستند، که مطابق سطح دندان طبیعی شما متصل می شوند.

1 . دو نوع ونیر وجود دارد

  • کامپوزیت
  • پرسلن

پرسلن یک نوع سرامیک است

برای روشن شدن دندان از پرسلن استفاده می شود، اما همه سرامیک ها سفال نیستند. در دندانپزشکی، هر محصولی که از مواد غیر فلزی، مواد معدنی که توسط شلیک فرآوری شده است، به عنوان "سرامیک" طبقه بندی می شود.

ترکیب کامپوزیت از رزین و سیلیکا است

 این شکل، قالب، و متصل به دندان شما می شود.

2 . آن ها چقدر دوام می آورند؟

با مراقبت های مناسب، ونیرهای دندانی حدود 10 سال طول عمر دارند. همانطور که دندان های طبیعی شما آسیب می بینند با گذشت زمان، برخی از آنها دچار شکستگی و سستی می شوند.

3 . هزینه ونیرهای دندانی چقدر است؟

هزینه ونیرها توسط دفتر دندانپزشکی متفاوت است. فنل ها تنها توسط NHS تحت پوشش قرار می گیرند اگر نیاز بالینی باشد نه آرایشی و بهداشتی هزینه 50 پوند می باشد.

در بخش خصوصی، روکش های کامپوزیت ارزان تر هستند. آنها می توانند از 200 تا 500 پوند برای هر دندان و نمونه چینی آن 500 تا1000 پوند می باشد.

این اعداد هزینه های عمومی هستند. دندانپزشک شما تمام هزینه ها را در مشاوره اولیه یا در جلسات بعدی به شما می دهد.

4 . من یک کاندید خوب هستم؟

خبر خوب این است که اکثر مردم نامزد خوبی برای ونیرهای دندانی هستند! اگر میخواهید دندانهایتان را بعد از سالها سیگار کشیدن یا نوشیدن قهوه پوشش بدهید و لبخند سفید و زیبا را تجربه کنید. تحقیقات نشان می دهد که ونير ها به مقدار زيادی مقاوم به لکه هستند.

ونیرها به دندان های کشیده کمک می کنند. گاهی اوقات ونیرها دندان های شما را پوشش می دهند تا مشکلات جزئی ارتودنسی را پنهان بکنند. اگر از یک وضعیت اساسی رنج می برید، دندانپزشک شما ممکن است به جای ونیر ها، برس یا سایر روش های ارتودنسی را پیشنهاد بدهد.

5 . یکی دیگر از دلایل گرفتن ونیر

باسازی مینای دندان آسیب دیده است. مینا از فعالیت های مختلف مانند مسواک زدن یا خوردن، نوشیدن غذاهای اسیدی خسته می شود. و رشد آن متوقف می شود. بنابراین ونیر یک گزینه برای محافظت از دندان های شما می باشد.

عواملی برای بدست آوردن ونیرهای دندانی

درباره چگونگی روکش و استفاده مفید آن برای شما، اما وقت آن است که برای بررسی برخی چیزهایی که ممکن است درباره ونیرها بدانید را مرور کنیم.

1 . شما نباید تمام دندان های خود را ونیر بکنید

حالا شما می دانید در چه مواردی ونیر دندان انجام دهید، شما می توانید مطمئن باشید با دانستن اینکه مجبور نیستید همه دندان های خود را ونیر بکنید می توانید روی چند دندان در جلوی دهان خود روکش انجام دهید.

2 . یک لبخند مناسب همه نیست

دهان همه یک شکل نیست، به همین ترتیب، تمام دندانها همگی مشابه نیستند. اگر یک عکس از یک بازیگر مشهور را به دندانپزشک خود نشان دهید و بگوئید «همین کار را برای من انجام بدهید!» ممکن است قادر نباشند.

ونیرها سفارشی می شوند و اکثر دندانپزشکان توضیح می دهند که چگونه شکل ها و رنگ های مختلف در داخل دهان شما قرار می گیرد.

3 . طول می کشد بیش از یک بازدید

انتخاب متخصص دندانپزشک

اولین کاری که انجام می دهید انتخاب یک متخصص دندانپزشک است. در طول مشاوره، آنها هزینه ها و برنامه خاص خود را برای شما توضیح می دهند.

پس از مشاوره اولیه با دندانپزشک

 شما باید قالب، اشعه ایکس و عکس های گرفته شده را داشته باشید. که روند درمان شما را برنامه ریزی و پیگیری بکنند.

معاینه دندان به طور منظم

که عبارتند : از شستشو و تمیز کردن معمول و دیگر مراقبت های پیشگیرانه.

4 .  پروسه و زمان مورد نیاز برای ونیرهای دندانی

این روش چند ساعت طول می کشد، بستگی به تعداد ونیرهای شما دارد. بعد از بی حسی ناحیه کاشت ونیر، دندانپزشک با سنگ زنی یا تراشیدن مینای دندان را آماده می کند. که به روند پیوند کمک می کند. دندانپزشک فقط حدود 5 میلی متر از سطح دندان را می تراشد.

سپس سیمان شروع می شود

 اگر شما یک روکش کامپوزیت را انتخاب کنید، روند پیوند آغاز می شود. هنگامی که کار کامل است، دهان شما ممکن است دچار درد شدید شود، اما طول نخواهد کشید.

اگر شما نیاز به جایگزینی روکش داشته باشید، دندانپزشک از روکش استفاده می کند. نگران نباشید، دندانپزشک شما حرفه ای است و به دندان طبیعی شما آسیب نمی رساند.

5 . مراقبت از ونیرهای دندانی

ونیرها دائمی هستند، برای حداقل 10 سال، و شما باید آنها را همانند دندان های طبیعی خود درمان کنید. این بدین معنی است که شما باید برس، نخ بخیه، و بهداشت دهان و دندان را به طور منظم انجام دهید.

حتی اگر دندان هایتان ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند بخورید، آنها ابزاری برای باز و بسته کردن بسته ها نیستند! شما نباید از آنها برای بازکردن گره ها یا قیچی کردن چیزی استفاده بکنید. نه تنها روکش گرانیت خود را از بین می برید، باعث وارد شدن میکروب به دهان خود می شوید.

انتخاب دندانپزشک با تجربه

روکش ونیر آنقدر ترسناک به نظر نمی رسد، در واقع تا زمانی که دندانپزشک درست را انتخاب می کنید، می تواند یک روش آسان باشد.

اگر شما به دنبال یک دندانپزشک با تجربه روکش های پرسلن هستید، جای درستی را انتخاب کرده اید.

ما طیف گسترده ای از درمان های دندان و روش های زیبایی را انجام می دهیم. خدمات دندانپزشکی ما با ارائه قیمت های رقابتی پایین و مواد عالی و حرفه ای بودن دندانپزشکان در راستای خدمت به بیماران کار می کند.

آیا ایمپلنت دندان برای من مناسب است؟

بسیاری از مردم می گویند که احساس ترس و یا عدم اطمینان در مورد پیشگیری از درمان ایمپلنت دارند. ترس یک مانع اصلی برای بیماران است که با ما در مورد گزینه های ایمپلنت دندان خود صحبت می کنند. ما این پست وبلاگ را ایجاد کرده ایم تا خوانندگان و بیماران ما را در مورد رایج ترین نگرانی های مربوط به ایمپلنت های دندانی و پاسخ صحیح به آنها آموزش دهیم، و تصمیم درست را انتخاب بکنند. ما برای پاسخ دادن به نگرانی های شما صادقانه و صریح صحبت می کنیم.

 اولین نگرانی : من از کاشت ایمپلنت دندان می ترسم

در بیشتر موارد، ترس صرفا ناشی از عدم شناخت نادرست آن روش است. مردم گزارش می کنند: که آنها داستان های ترسناک ایمپلنت را شنیدند و نمی توانند تحمل بکنند. در مواردی، ایمپلنت را باید بسیار جدی گرفت. ما متوجه می شویم که هر فردی در مقابل درد، ناراحتی و بهبودی عملکرد متفاوتی را نشان می دهد، می توانیم با اطمینان بیان کنیم که قرار دادن ایمپلنت بدون درد است. هر کاشت ایمپلنت که ما انجام می دهیم، مستلزم آزمایش دقیق تشخیص و برنامه ریزی دیجیتال است. ما ایمپلنت را با استفاده از جراحی و مخرب تهاجمی و ابزاری برای اطمینان از حداکثر دقت با برنامه ریزی دقیق و بدون دردسر انجام می دهیم.

بعضی از ناراحتی های جزئی بعد از کاشت ایمپلنت، طبیعی است

 اگر چه معمولا با کاهش درد یا بدون درد انجام می شود. بیماران گزارش می دهند که ناراحتی بعد از کاشت ایمپلنت دندان بدتر از یک دندان کشیدن معمولی نیست.

 

دومین نگرانی : ایمپلنت های دندانی بسیار گران هستند

ایمپلنت های دندانی قطعا وسیله ای نیست که ما ارزان قیمت آن را در نظر بگیریم. ایمپلنت های ساخته شده با فلزات سنگین جراحی، و کاشت ایمپلنت یک روش است که نیاز به دانش، مهارت و تجربه دارد. ما نه تنها بهترین برنامه ریزی، مواد و تحویل درمان را ارائه می دهیم اطمینان حاصل می شود که کاشت ایمپلنت دندان دارای پیش آگهی طولانی مدت است.

دندانهای از دست رفته بر کیفیت زندگی ما اثر مخربی می گذارند

 جای خالی دندان از دست رفته باعث خجالت می شود، و بر چگونگی برداشت مردم تاثیر می گذارد و به طور مستقیم بر وزن و سلامت کلی ما تاثیرگذار است.

 ایمپلنت ها گزینه درمان استاندارد برای جایگزینی دندان های از دست رفته و به طور قابل توجهی نسبت به پروتزهای متحرک، پل های دندانی و نزدیک ترین ماکت به دندان طبیعی هستند. از بیماران می خواهیم چندین نکات کلیدی را در نظر بگیرند:

  • اگر شما هر بار که لبخند خود را پنهان می کنید، 1 پوند را در یک کاسه بندازید، چه چیزی باعث اضافه شدن آن می شود؟
  • لبخند زدن و خوردن با اطمینان برای شما ارزش دارد؟
  • چه هزینه های دیگری برای جایگزینی پروتز های دندانی و یا پل های دندانی در طول عمر خود متحمل خواهید شد؟

وقتی فاکتورهای فوق را در نظر می گیریم، ممکن است ایمپلنت های دندانی با ارزش تر از فکر اول در نظر گرفته شوند. هزینه میانگین ایمپلنت دندان حدود 2500 پوند است. در بی حوصلگی، ما اعتقاد داریم که یک لبخند سالم ضروری است، به همین دلیل ما افتخار می کنیم که ایمپلنت های دندانی خود را برای مبلغ 1700 پوند ارائه دهیم. گزینه های مالی ما (از جمله 0٪) به شما اجازه می دهد هزینه ایمپلنت دندان خود را به صورت اقساط و حداقل هزینه پرداخت کنید و از داشتن دندان های دائمی و طبیعی لذت ببرید.

سومین نگرانی : من برای ایمپلنت دندان خیلی پیر هستم

اغلب ما  از بیماران میشنویم که برای ایمپلنتهای دندانی بسیار مسن هستند. سن نسبی است و به طور خاص برای ارزیابی مناسب بودن ایمپلنت های دندانی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

هیچ کس بیش از حد مسن نیست

 که دوست نداشته باشد از لبخند زدن، خوردن، و زندگی سالم لذت ببرد، بعد از دست دادن دندان، نباید به بی دندانی عادت بکنیم. جایگزین کردن پروتز های اکریلیک ناخوشایند که اغلب به هنگام سقط جنین ما را به خطر می اندازد، ایمپلنت های دندانی راحتی و اعتماد به نفس را برای لذت بردن از سال های بازنشستگی خود فراهم می کنند.

چهارمین نگرانی : من دندان هایم را نگاه نکردم، بنابراین اکنون هیچ چیز وجود ندارد.

این یک پاسخ بسیار رایج است که ما در مورد ایمپلنت های دندانی با بیماران صحبت می کنیم. در اغلب موارد، بیماران می گویند که "مستحق" ایمپلنت دندان نیستند. ما اینجا هستیم تا بگوییم : شما مستحق ایمپلنت دندانی هستید. بسیاری از عوامل مختلفی که باعث از بین رفتن دندان می شود شامل : سیگار کشیدن، دیابت و بهداشت دهان و دندان می باشد. هر دلیلی برای از دست رفتن دندان، هر فردی حق دارد با اطمینان لبخند بزند و غذا بخورد.

ما به شما لبخندی رویایی هدیه می دهیم

 مهمتر از همه، ابزارهایی برای حفظ لبخند به شما می دهیم. هر چه سطح اعتماد به نفس شما در مورد مسواک زدن و مراقبت از دندانها بالا باشد، ما از شما حمایت خواهیم کرد. ما بسته های مراقبت بهداشتی ارائه می دهیم که به بیماران ایمپلنت اجازه می دهد. برای تعمیر و نگهداری منظم و با هزینه های کم به ما مراجعه بکنند.

برای بیمارانی که به دنبال کاشت ایمپلنت دندان هستند

ما مشاوره ای کامل ارائه می دهیم. تیم دوستانه متشکل از متخصصان حرفه ای به شما یک برنامه طراحی شده منظم و دقیق با توجه به نیازهای فردی شما ارائه می دهد. بدون تامل و درنگ؛ این یک فرصت فوق العاده است برای کشف گزینه های خود در محیطی آرام منتظر حضور شما هستیم.

 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: